Tiedonhallintapalvelu

Kaupoille ja kauppakeskuksille

Esittelyssä

Kaupan tietoalusta

Kaupan Tietoalusta ei ole pelkkä verkkosivusto, vaan palvelu jossa yhdistyy markkinoinnin työkalut, kaupan sisäisten prosessien hallinta ja toiminnanohjausjärjestelmä. 

Palvelun ominaisuuksia jotka

auttavat ratkaisemaan ongelmasi

#1

Oletko kartalla eri liikkeiden tiedoista?

Yritykset tulevat, yritykset menevät, henkilöstö vaihtuu. Seiniä kaadetaan, pohjakartta elää ja perustietoja on vaikea ylläpitää. 

Ratkaisu: Kaupan Tietoalustan avulla keräät eri liikkeiden ajantasaiset tiedot ja palvelut yhteen paikkaan.

#2

Riittääkö aika ja resurssit?

Kauppakeskuksen markkinointivastaavalla ei ole aikaa ja resursseja tehdä markkinointia yksittäisille kaupoille. Osa tiedoista vanhenee nopeasti ja vaatii jatkuvaa päivittämistä.

Ratkaisu: Kaupan Tietoalustan avulla markkinointi tavoittaa asiakkaat 24/7. Yritysten tiedot tarjouksista ja kampanjoista tulevat esille silloin kun niiden pitää.

#3

kuinka kommunikointi pelaa?

Tieto ei kulje jos käytössä ei ole sopivaa viestintäkanavaa kaupan ja kauppakeskuksen välillä.

Ratkaisu: Kaupan Tietoalustan kautta tiedon keskittäminen ja kommunikointi hoituu yhden kanavan kautta, jolloin kauppiaiden ja tavaratalon sisäinen viestintä tehostuu. 

#4

tavoittaako markkinointi asiakkaat?

Saavatko liikkeiden omilla sivustoilla julkaistut tarjoukset ja tapahtumat riittävästi näkyvyyttä?

Ratkaisu: Kaupan Tietoalustan avulla erilaiset kampanjat voidaan tehdä yhdessä kauppakeskuksen kanssa monimediamarkkinointina. Saat kampanjat, tarjoukset ja tiedotteet kauppiaalta järjestelmän kautta asiakkaille eri kanavia pitkin. Tiedot voidaan määritellä julkaistavaksi verkkosivuilla, sosiaalisessa mediassa, mobiilisovelluksissa, uutiskirjeissä tai jopa infonäytöillä.

 

#5

Onko sisäinen viestintä kunnossa?

Kauppias ei aina halua tai jaksa ilmoittaa muutoksista eikä kauppakeskuksen tietojen ylläpitäjä ehdi pitämään huolta liikkeiden tiedoista.

Ratkaisu: Kaupan Tietoalusta ohjaa kauppiasta pitämään huolta tiedoistaan ja ilmoittamaan muutoksista. Kauppakeskuksen markkinoinnin ei tarvitse huolehtia siitä että kauppias ilmoittaa tietonsa tai pitää tietonsa ajantasalla. 

#6

Onko tiedon jakamista vaikea hallita?

Systemaattista ja suunnitelmallista tiedon jakamista on vaikea hallita. Kun kauppias haluaa tiedottaa liikkeensä tarjouksista jotka pitää jakaa neljään eri markkinointikanavaan, tähän ei ole aikaa tai tarvittavaa henkilöstöä.

Ratkaisu: Kauppias voi itse määritellä haluamansa kanavat joita pitkin tarjoukset ja tiedotteet tulevat ilmi, kun kauppias syöttää tiedot yhteen paikkaan.

CASE: isomyy.fi

Verkkopalvelu kattaa kauppakeskuksen yli 70 liikkeen tiedot, tapahtumat ja tarjoukset

V

Isomyy.fi on kauppakeskuksen oma media, joka toimii kauppakeskuksen esitteenä ja kaupunkilaisille paikkana, josta voi tarkistaa ravintoloiden lounaslistat ja löytää tietoa tapahtumista, uutuustuotteista ja tarjouksista.

V

Kauppakeskuksen liikkeiden toimintaa helpottaa kun vastaus usein kysyttyihin kysymyksiin sijannista ja aukioloajoista löytyy keskitetysti kauppakeskuksen sivuilta.

V

Sivustolla julkaistut tarjoukset ja tapahtumat saavat Facebookissa jaettuna huomattavaa näkyvyyttä ja erilaiset kampanjat voidaan tehdä yhdessä kauppakeskuksen kanssa monimediamarkkinointina.

5/5

Yhteistyö alkoi yhteisymmärryksestä projektin tavoitteiden suhteen ja sujui samoissa merkeissä. Kaikilla tuntui olevan aito halu tehdä kauppakeskukselle mahdollisimman toimiva verkkopalvelu.

Kari Souto
Markkinointipäällikkö, Kauppakeskus Iso Myy

Kiinnostuitko palveluistamme?

Tervetuloa ostoksille